Urząd Miasta i Gminy Wschowa
URZĄD MIASTA I GMINY WSCHOWA
ul. Rynek 1
67-400 Wschowa
czynny:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
Burmistrz oraz Zastępca Burmistrza przyjmują mieszkańców w środy w godzinach od 13:00 do 16:30.
Zapisów na spotkanie można dokonać telefonicznie: 65 540 86 50 bądź wysyłając e-maila: sekretariat [dot] umigwschowa [dot] pl.
W związku z centralizacją podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego, faktury, których odbiorcą jest Urząd Miasta i Gminy Wschowa wystawiać należy na Gminę Wschowa według wzoru:
NABYWCA:
Gmina Wschowa
Ul. Rynek 1
67-400 Wschowa
NIP: 925-19-31-551
ODBIORCA/PŁATNIK:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa
Ul. Rynek 1
67-400 Wschowa
WYKAZ NUMERÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, NA KTÓRE NALEŻY DOKONYWAĆ WPŁAT NA RZECZ GMINY WSCHOWA
Wypełniając zapisy ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym informujemy, że Gmina Wschowa posiada zarejestrowaną skrzynkę na platformie www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl
|
|
Załatwiaj sprawy urzędowe przez internet na ePUAP
Zgodnie z art. 16 ust. 1 i 1 a ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730) Urząd Miasta i Gminy Wschowa zapewnia możliwość przekazania danych również w postaci elektronicznej przez wymianę dokumentów elektronicznych związanych z załatwianiem spraw należących do jego działania.
Urząd Miasta i Gminy Wschowa udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP pod adresem:
Korzystanie z Elektroniczne Skrzynki Podawczej zlokalizowanej na platformie ePUAP wymagana posiadania bezpłatnego konta użytkowania elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP , który umożliwia złożenie formularza za pośrednictwem platformy.
Wymagania dla dokumentu wniesionego w formie dokumentu elektronicznego (art. 63 ust. 3a, ust. 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz art. 168 Ordynacji Podatkowej):
1. Musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo profilem zaufanym, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2. Musi zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie; Maksymalny rozmiar pojedynczego załącznika elektronicznego, doręczonego za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej nie powinien przekraczać 9 MB. Akceptowane formy załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIT, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP;
Chcesz załatwić sprawę w USC, US, ZUS albo w urzędzie gminy? Brakuje ci zaświadczenia lub odpisu, a może chcesz złożyć wniosek? Możesz zrobić to przez internet. Skorzystaj z ePUAP — bezpłatnej platformy do kontaktu z różnymi urzędami i załatw swoją sprawę szybko, wygodnie i bez kolejek.
Informacja o usłudze: Co to jest ePUAP ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. To miejsce, gdzie usługi są udostępniane. Dzięki ePUAP załatwisz wiele spraw w różnych urzędach bez wychodzenia z domu — przez internet, w wybranym przez siebie czasie i w dowolnym miejscu.
Co zyskasz Przez ePUAP możesz korzystać z usług — elektronicznie, szybko, wygodnie i bezpiecznie:
Wszystkie te usługi są dostępne przez internet, więc możesz z nich korzystać, kiedy chcesz i gdzie chcesz.
Każda wysyłka i odbiór pisma przez ePUAP ma urzędowe poświadczenie odbioru (UPO), które jest tak samo ważne jak awizo.
Jakie urzędy i jakie sprawy obsługuje ePUAP Coraz więcej spraw możesz załatwić przez internet, bo coraz więcej urzędów udostępnia swoje usługi na ePUAP. Są to między innymi:
Kto może skorzystać z usługi
Każdy, kto:
Żeby korzystać z usług na ePUAP i podpisywać elektroniczne dokumenty, musisz potwierdzić swoją tożsamość w internecie — urząd musi wiedzieć, kim jesteś. Chodzi o to, żeby wszystko było bezpieczne i nikt nie mógł się pod ciebie podszyć.
Potwierdzić swoją tożsamość w internecie możesz na 2 sposoby:
Jak korzystać z platformy ePUAP
Zaloguj się na ePUAP, wybierz interesującą cię sprawę i wypełnij odpowiedni wniosek. Podpisz go i wyślij. Wszystko to robisz przez internet.
Dzięki platformie nie musisz iść do urzędu, by osobiście złożyć papierowy wniosek, ani na pocztę, by go wysłać. Nie ograniczają cię godziny pracy urzędów — sam decydujesz, kiedy złożysz wniosek. Wniosku nie musisz podpisywać ręcznie — do podpisu elektronicznych dokumentów służy bezpłatny profil zaufany. Kiedy możesz zacząć korzystać z ePUAP W dowolnym momencie. Wystarczy, że masz konto na ePUAP i profil zaufany oraz dostęp do internetu.
|